اردیبهشت 11, 1403

راهنمای کامل انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات

سربرگ کارتی 140 گرم
چاپ پازل قلبی از جمله سری پازل های جذاب و زیبای ما می باشد. جنس این پازل هم مقوایی و بدون قاب می باشد. تکه های این پازل برخلاف سایر پازل ها قابل جداسازی نیست و فقط طرح پازل می باشد.

میدونید چی شب یلداتونو خاص میکنه؟

گارانتی و شرایط گارانتی مجموعه

سایز گسترده لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی ۲۴۵ میلی متر در ۱۳۵ میلی متر می باشد.

زمان تحویل چاپ روی فنجان

مقالات متعددی در خصوص بهترین کاغذ چاپ عکس در این سال ها منتشر شده است. بحث های مختلفی در خصوص این مورد که آیا کیفیت چاپ عکس در وضوح و بهتر دیده شدن عکس دارد یا موارد دیگر. در مورد چاپ عکس یا چاپ عکس روی شاسی همیشه سه فاکتور اصلی وجود دارد فاکتور اول نوع پرینتر یا دستگاه لابراتوار می باشد. این فاکتور بسیار با اهمیت در چاپ عکس می باشد زیرا هرچه کیفیت این فاکتور بهتر و به اصطلاح دستگاه نو تر و جدید تر باشد خروجی کار بشدت مطلوب تر و با ارزش تر می شود. فاکتور دوم جوهر بکار رفته در پرینتر می باشد که این مورد هم بسیار با اهمیت و ضرروی در مطلوب بودن چاپ عکس خواهد داشت.
چاپ پرچم یادبود نوع دیگری از پرچم های رومیزی می باشد که یک سبک جدیدی از انواع پرچم های رومیزی به حساب می آید. این نوع پرچم ها به سبک پرچم و به اصطلاح علم های زمان قدیم که در جنگ ها از آن استفاده میشد از ان الهام گرفته شده است و در مقیاس کوچک تر برروی میز قرار می گیرد. این نوع پرچم ها از ساتن مات و براق و دور تا دور آن ریشه هایی قرار می گیرد و برروی یک پایه استیل تی شکل نصب می شود و در سایز های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و عمومی ترین سایز این نوع پرچم ها ۲۰ در ۲۹ سانتی متر می باشد.

کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون

کیفیت دوخت و پارچه تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد
چاپ تراکت B6 از دیگر محصولات از خانواده چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی B6 در سایز ۱۲٫۸ در ۱۸٫۲ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.
در طراحی کارت ویزیت خود سعی کنید از ۲ فونت بیشتر استفاده نکنید چون هارمونی فونت ها بسیار مهم می باشد و باید فونت هایی را انتخاب بکنید که در یک تم کاری باشن و نهایت در دو نوع فونت برای طراحی کارت ویزیت خود استفاده بکنید.

سایز سویشرت هودی ملانژ*

این طرح زیبا با ترکیبی از شعر و انار بسیار مناسب برای هدیه به هنرمندان و فرهیختگان عزیز هست و میتونه هدیه بسیار خاصی براشون باشه.
محل قرار گیری و ترتیب فونت ها باید بگونه ای باشد که کاملا خوانا باشه و ذهن مخاطب را به سمت نوشته هدایت بکند و نوشته توی هم نباشند و طوری نباشد که نتوان نوشته ها را به راحتی خوانده بشود.

قیمت چاپ انواع کاغذ دیواری اختصاصی

چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی از محصول پرمصرف رستورانی می باشد و به لیوان های کوکا کولایی معروف می باشد که در ما به صورت اختصاصی با بالاترین کیفیت چاپ و در اختیار مشتریان گرامی مرکز قرار خواهد گرفت.
فونت بکار رفته در طراحی باید به شیوه ای طراحی شده باشد که بسیار خوانا و واضح باشد که هر ببیننده ای به راحتی متن درون این کارت ویزیت را مطالعه بکند.
چاپ کارت ویزیت گلاسه یووی ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

بروشور تحریر 80 گرم سایز گسترده A5

انواع و اقسام لیبل متالایز

وجود یک لوگو و نام تجاری سازمان خودتان برروی یک فاکتور باعث می شود وقتی مشتریانتان فاکتور شما را دریافت می کند به سرعت به یاد سازمان و مجموعه شما بیافتن و به راحتی بتواند برای نوبت های بعد به شما رجوع کنند.

سایز (سانت)هزینه چاپ عکسهزینه شاسی

در پایین این مکعب سطح تختی است که با پارچه مخملی ضخیم پوشش داده شده است که علاوه بر اینکه مانع از ایجاد صدا می شود از سر خوردن روی شیشه و سطح زیرین آن جلوگیری می کند.
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون مخملی ویزیتی دورصاف +A*

امکان چاپ پاکت کتان 120 گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد که برای سفارش در تیراژ های بالاتر می توانید به صورت شیت های ۱۰۰۰ عددی افزایش تیراژ داد ولی طبیعتا با افزایش تیراژ از قیمت کاسته نمی شود.

آموزش با استفاده از کاغذ لیبلی

چاپ روی لیوان حرارتی می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.
ما در مقاله انواع کاغذ چاپ عکس سعی کردیم محاسن و معایب انواع کاغذ چاپ عکس را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید یک جنس کاغذ متناسب با کار خودتان انتخاب کرده و در نهایت به چاپ برسانید.
با توجه به تنوع متریال موجود در بازار کلیه چاپ ها متناسب با موجودی چاپخانه و جنس موجود در بازار انجام می شود
چاپ کارت ویزیت طلاکارت لمینت براق ۹x6 دورگرد
تصاویر ارسالی خود را مطابق سایز و الگو های موجود در سایت ارسال بفرمایید؛ در غیر این صورت در صورتی که از سایز فایلهای خود اطمینان ندارد گزینه “چک کردن فایل ها را از لحاظ سایز و اندازه” را فعال نمایید.

هزینه فاکتور سایز A3 کاربن لس :

میتونید تصور کنید همچین هدیه ای برای یک کودک چقدر دلنشینه؟
این نوع لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ می باشد. چاپ لیبل یووی دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ تا سایز ۳۴ در ۴۸ سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.

راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون براق دورگرد

ما قصد داریم در این مقاله اصول طراحی چاپ فاکتور را برای شما بیان بکنیم و این نکته را باید تاکید کنم که اهمیت خاصی ندارد شما دارنده یک کسب کار بزرگ یا کوچکی هستید . این نکته بسیار مهم است که وجود فاکتور و از همه مهم تر اصول طراحی چاپ فاکتور که باعث اهمیت بخشی به سازمان شما می باشد چه مواردی باید باشد.
پاکت A4 کرافت 80 گرم نیز فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A4 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.
بسیاری از مردم تمایلی زیاد به خواند ریز برنامه های شما در قالب چاپ بروشور و … نیستند و تمایل دارند صحبت ها و کارها و سوابق نامزد را در قالب یک کلیپ تبلیغاتی در ۳۰ یا ۱۰ دقیقه ببیند و به ریز آن نامزد برسند. شما باید از این ظرفیت فیلم سازی برای کارزار تبلیغاتی خود کمک بگیرید و حتما نهایت حوصله و دقت را در ساخت این کلیپ تبلیغاتی بکنید زیرا مطمئن باشید این کلیپ تبلیغاتی بازخورد بسیار زیادی برای شما خواهد داشت و این شیوه تبلیغاتی کمک بسیاری برای معرفی شما ، سوابق و برنامه های انتخاباتی شما می کند
چاپ های انجام شده روی لیوان های دسته قلبی بسیار شفاف و درخشنده است و امکان چاپ زمینه سفید و هم تمپلات این محصول میسر می باشد و ویژگی های بارز این لیوان نیز مقاومت بسیار بالای این لیوان در برابر شسشتو و خط و خش می باشد.
چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب مربع دورگرد
این باعث افزایش شهرت و اعتبار بخشی بیشتر در کسب و کار شما می شود و باعث جذب مشتری بیشتری در حرفه شما می شود. با داشتن بهترین پاکتهای سفارشی چاپ شده ، می توانید تعریف بهتری از تجارت خود ارائه دهید و آن را چشمگیرتر و پویاتر جلوه دهید. بنابراین ، با چاپ پاکت نامه اختصاصی سبب اعتبار بیشتری به تجارت خود بدهید و سعی کنید بهترین طرح را برای پاکت نامه خود به چاپ برسانید.
جنس پارچه سویشرت های هودی مشکی از دورس درجه یک ایرانی پنبه ای می باشد که بر خلاف سویشرت هایی که دارای الیاف پلی استر می باشند هیچ گونه آزاری به پوست دست شما نمی رساند و به جهت جنس پارچه آن برای استفاده در فصول پاییز و بهار و هوای معتدل ( نه خیلی سرد و نه خیلی گرم ) بسیار مناسب می باشد.

معایبی که کاغذ لاستر براق دارد این است که به شدت نسبت به اثر انگشت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و اثر انگشت به راحتی برروی این کاغذ قرار میگیرد و اگر اهل مراقبت نیستید و قصد ندارید از آلبوم هایی که روکش دارند استفاده بکنند این نوع کاغذ رو توصیه نمیکنیم زیرا ماندگاری زیاد بالایی ندارد و تماس دست آسیب پذیر می باشد.

پرچم رومیزی ریشه دار

این شیوه ارسال فقط مخصوص سفارشات چاپی مجموعه می باشد و شامل فروش محصولات خام از جمله فروش کاغذ خام و … نمی باشد.

سایز طراحی (cm)۱۰ روزکاری

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان چاپ یووی موضعی روی کارت می باشد. و از دیگر مزیت های این محصول این است که هزینه چاپ یک رو و دورو در این محصول برابر می باشد.

لیبل سلفون براق گرد ( دایره ای )

چاپ پاکت و یا چاپ پاکت نامه یکی از ابزارهایی می باشد که شما اگر قرارداد و یا بسته ای بخواهید به مشتریان هدف خود بدهید باید از آن استفاده بکنید داشتن چاپ پاکت به اعتبار بخشی به سازمان شما بسیار کمک می کند و افرادی که با شما قرار است همکاری داشته باشند با وجود داشتن ست اداری اطمینان بیشتر به شما می کنند. این ست اداری شامل چاپ سربرگ ، چاپ پاکت نامه ، چاپ کارت ویزیت و … می باشد که حتما سعی کنید در زمان برگزاری نمایشگاه از این موارد استفاده بکنید.

معرفی تراکت سایز B6

به علت تغییر مواد اولیه ( کاغذ، مرکب، روکش ها ،و… ) و همچنین تفاوت میانگین رنگی درمحصولات در شیت های عمومی که حتی با اختلاف یک فرم و در یک روز چاپ می شوند ، ممکن است اختلاف رنگ چاپ جدید شما با چاپ قبلی ۳۰% باشد.
چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب ۹x6 دورگرد

 

روش ارسال سفارش

قطعا و یقینا یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع پازل ها ، چاپ روی پازل قلبی می باشد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان گرامی این مرکز قرار گرفته است. طرح و شکل ظاهری این پازل همان طور که از اسم آن مشخص است شبیه قلب است و شکلی پازلی گونه دارد که زیبایی خاصی به آن می بخشد.

انتخاب رنگ بادکنک

ثبت سفارش آنلاین تیشرت مشکی جودون یقه دار
چاپ روی تیشرت مشکی جودون یقه دار نیز به دلیل داشتن الیاف پنبه مشابه تیشرت های پنبه ای به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:
چاپ روی فاکتور تحریر در این مرکز در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی چاپ می شود و برای تیراژ های بالاتر می توانید از مضرب ۵۰۰۰ عدد برای چاپ استفاده کنید. و برای هر سه شیت ، فاکتور به صورت 2برگی ، 3برگی و 4برگی چاپ و به مشتریان گرامی عرضه می شود.
چاپ پرچم تشریفات لمینت در مجموعه ما ، در سایز ۱۵۰ در ۹۰ سانت و به صورت یکرو انجام می شود و با میله استیل و پایه شیری و خورشیدی ارائه می شود که طبیعتا پایه خورشیدی به دلیل استفاده از فلز بیشتر مقداری گرانتر می باشد.

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون مات پروانه ای +A*

هزینه هر 500 عدد لمینت برجسته مربع 5.9×5.6 دورگرد +A*
ما سعی کردیم این مقاله مزایای چاپ پاکت را بطور ساده ولی گویا برای شما بیان کرده باشیم و شما به اهمیت و ضرورت چاپ پاکت رسیده باشید و ما سعی کردیم آشنایی محاسن چاپ پاکت نامه را بطور گام به گام برای شما بیان کرده باشیم و به نتیجه مطلوب در این مورد رسیده باشید. و امیدوار هستیم با مطاله مزایای چاپ پاکت به نتیجه دلخواه برسید.