اردیبهشت 13, 1403

با ۱۰ مورد از شرکت های حمل خودرو و خودرو بر در ایران آشنا شوید

 

استفاده از سیستم های حمل و نقل به گذشته های دور بر می گردد. زمانی که سومری ها در حدود 3500 سال پیش، از اولین چرخ ها در سطح بسیار ابتدایی استفاده کردند. چرخ هایی که توسط حیوانات کشیده می شدند. ممکن است قبل از سومری ها افرادی بوده اند که از روش دیگری برای حمل و نقل استفاده می کرده اند، اما به دلیل وجود هیچ نشانی از آنها از صفحات تاریخ حذف شده اند. امروزه ماشین های حمل خودرو و خودرو بر ها بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی معروف ترین شرکت های حمل خودرو مخصوصا شرکت خودرو بر پارس بپردازیم و ویژگی های هر یک از شرکت های خودرو بر را شرح دهیم.

وظایف اصلی شرکت های حمل خودرو چیست؟

مهمترین وظیفه ای که شرکت های حمل خودرو دارند، در ارتباط با جابجایی انواع خودروهای مختلف در سطح شهر و کشور است. هر شرکت حمل خودرو لازم است ایمنی کامل را برای حمل و نقل خودروها ایجاد کند تا مشتریان خیالشان از بابت ماشین خود راحت باشد.

معروف ترین شرکت های حمل خودرو در ایران

همان طور که گفته شد شرکت های خودرو بر امروزه نقش مهم و موثری در روند کار ها دارند. در زیر بهترین و در عین حال معروف ترین شرکت های حمل خودرو آورده شده است.

شرکت حمل خودرو پارس

شرکت تخصصی پارس با سابقه طولانی در زمینه حمل و نقل انواع خودرو مفتخر است با ارائه خدمات تخصصی در زمینه حمل و نقل خودروهای شما گام بلندی در جلب رضایت شما عزیزان بردارد. حمل و نقل خودروها با کمک تجهیزاتی مانند کامیون مستلزم رعایت اصول و مقرراتی است که در صورت عدم رعایت آن آسیب های زیادی به قسمت های مختلف خودرو وارد می شود. این امر باعث شده تا گروه حرفه ای حمل خودوری پارس با بهره مندی از کارشناسان متخصص، ماهر و قابل اعتماد با کمک انواع خودروها و تجهیزات مختلف از جمله کفی، تریلر، جرثقیل نیسان، چرخ دستی و نیسان پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند.

این مطلب را هم بخوانید :   پیستوله

خودرو بر تهران

خودروبر تهران در کنار شماست تا مناسب ترین خدمات حمل و نقل را در سراسر ایران به شما ارائه دهد. حمل و نقل خودرو در ایران بسیار مهم است. خودرو بر تهران از کف کش تمام هیدرولیک و یدک کش چرخ دار برای حمل خودروی شما به مقصد استفاده می کند. در هر زمانی از شبانه روز در تهران نیاز به استفاده از خدمات خودرو دارید، می توانید با خودرو بر تهران تماس بگیرید و مشکل حمل خودرو مورد نظر را برای کارشناس متخصص و مجرب این شرکت توضیح دهید.

خودرو بر انی بار

آنی بار علاوه بر ارائه خدمات روزانه، خدمات حمل بار و خودرو را نیز با کمترین هزینه ارائه می دهد. کارشناسان آنی بار با اطلاعات کامل در مورد حمل و نقل بین شهری و انواع کامیون، بهترین و مناسب ترین خودرو را با بهترین و مناسب ترین بیمه خسارت با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهند.

خودرو بر و امداد خودرو رفاه ایرانیان

شرکت خدمات خودرو رفاه ایرانیان یکی از اولین شرکت های امداد جاده ای و خودروبر است که نه تنها در تهران بلکه در کل کشور و جاده های شهری و بزرگراه ها و جاده های برون شهری به ارائه خدمات می پردازد. خدمات اصلی این شرکت می تواند ارائه تسهیلات و خدمات مسافرتی، خدمات امداد خودرو و خدمات خودرو بری باشد. این مجموعه با بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی مانند پلیس راه استان های کشور، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ادارات راه و شهرسازی استان ها، پلیس راهور و … همکاری دارد.

شرکت خودرو بر امید

حمل و نقل ایمن و مطمئن خودرو یکی از مهمترین موارد، در زمان نیاز به این خدمات است که باعث می شود همه رانندگان به دنبال افراد یا شرکت های معتبر و با تجربه برای حمل خودرو با خودرو باشند. گروه خودرو امید بر یکی از شرکت های معتبر در زمینه حمل و نقل خودرو می باشد. این شرکت با به کارگیری افراد متخصص و حرفه ای به ایمن ترین شکل ممکن انجام می شود تا از هر جهت خیالتان راحت باشد.

این مطلب را هم بخوانید :   قیمت شیشه سکوریت

شرکت خودرو بر فرشید

حمل و نقل خودرو در سراسر جهان بسیار مهم است. برخی از افراد برای راحتی خود از تریلی و جرثقیل برای حمل ماشین خود به مقصد استفاده می کنند. برخی دیگر به دلیل خرابی یا تصادف خودرو مجبور به حمل خودرو با کامیون یا استفاده از کمک خودرو می شوند. خودروبر فرشید همواره سعی کرده تا خودرو را با سیستم بسیار قوی و با بالاترین کیفیت و بدون هیچ گونه مشکل و آسیبی حمل کند. در هر ساعت از شبانه روز در تهران، خودروی شما دچار مشکل و ایراد می شد، کافی است مشکل خودروی خود را برای کارشناس متخصص و مجرب این مجموعه توضیح دهید. خودرو بر فرشید انواع خودروهای شما را تحویل گرفته و به تمام نقاط تهران و شهرهای کشور منتقل می کند.

شرکت خودرو بر ثامن

شرکت ثامن خودروبر، انواع خودروهای ایرانی و خارجی، تصادفی، لوکس، صفر و کلاسیک را در تمام نقاط دامغان جابجا می کند و با کادری مجرب و بدون آسیب رساندن به خودروی شما در اسرع وقت به شهرهای دیگر ارسال می کند. همچنین تعمیراتی از قبیل کمک باتری خودرو، تعویض تسمه خودروهای ایرانی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع ها را در حال حرکت توسط این مجموعه انجام می شود.

خودرو بر سمند ایرانیان

سمند ایرانیان وابسته به شرکت تعاونی ویژه کارکنان ایران خودرو با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، سرمایه گذاری مناسب و استفاده از پتانسیل های موجود در گروه صنعتی ایران خودرو با هدف ایجاد مدیریت متمرکز حمل و نقل، به دنبال کمک کردن به همشهریان است.

این مطلب را هم بخوانید :   اتوماسیون صنعتی صنعت تک

شرکت خودرو بر خودروبران

با توجه به افزایش روزافزون حمل و نقل و جابجایی خودروها، تیم تخصصی خودروبران برای هر گونه حمل و نقل و حمل انواع خودرو، انواع ماشین آلات صنعتی و قطعات صنعتی به صورت تک و چندتایی به متقاضیان محترم خدمات ارائه نموده است. با توجه به اینکه امروزه خدمات رسانی در زمینه حمل و نقل، پشتیبانی و آگاهی از اموال در حین حمل و نقل حق مسلم هر مشتری و متقاضی می باشد، خدماتی کاملا حرفه ای را ارائه  می دهد.

 

خودرو بر تبریز فراز

خودروبر و امداد خودرو تبریز، دارای سیستم حمل و نقل گسترده در سراسر ایران است. انواع خودروهای مخصوص حمل خودرو در تبریز و مراکز دیگر استان ها و شهرستان ها آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز در شهر تبریز می باشد. اگر تصمیم دارید خودرو را از تبریز به شهرهای دیگر یا از شهرهای دیگر به تبریز و … جابجا کنید، شبکه گسترده خودرو تبریز فراز نیاز مشتریان را پوشش می دهد.

سخن پایانی

اگر به هر دلیلی نیاز به حمل و نقل ماشین بین شهری و درون شهری داشتید، می توانید روی شرکت خودروبر پارس حساب باز کنید. شرکت حمل خودرو پارس، با استفاده از بهترین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، حمل و نقل خودروهای شما را بر عهده دارد و به لطف رانندگان و کارشناسان آموزش دیده خود، می تواند شما را در حمل خودرو یاری دهد.