اردیبهشت 8, 1403

مواردی که هنگام خرید املاک حتما باید در نظر گرفته شود

املاک

 

درک این نکته مهم است که عمده فروشی همان چیزی نیست که خانه ها را ورق بزنند . هر دو استراتژی شامل خرید خانه های پریشان و فروش آنها برای کسب سود است، اما آنها به روش های مختلف آن را دنبال می کنند. وقتی خانه را ورق می‌زنید، ملکی را خریداری می‌کنید که نیاز به کار دارد و برای تعمیر آن وقت صرف می‌کنید. هنگامی که ارزش خانه را افزایش دادید، آن را برای کسب سود می فروشید.

فروش مسکن مهر پرند 

افزایش نرخ بهره وام مسکن – که نتیجه مستقیم کمپین فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره ضد تورم است – خریداران را از بین برده و کل بازار املاک و مستغلات مسکونی را به پایین کشیده است . علاوه بر این، تورم در حال ضربه زدن به بودجه خانوارها است و بسیاری از اقتصاددانان شاهد رکود در افق هستند. این همه خبر وحشتناکی برای افرادی است که در کار ساخت خانه های جدید برای یک خانواده هستند و اقتصاددانان می گویند احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شودافزایش نرخ بهره وام مسکن – که نتیجه مستقیم کمپین فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره ضد تورم است – خریداران را از بین برده و کل بازار املاک و مستغلات مسکونی را به پایین کشیده است . علاوه بر این، تورم در حال ضربه زدن به بودجه خانوارها است و بسیاری از اقتصاددانان شاهد رکود در افق هستند. این همه خبر وحشتناکی برای افرادی است که در کار ساخت خانه های جدید برای یک خانواده هستند و اقتصاددانان می گویند احتمالاً قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شود تصویر سه دسته از ساختمان ها را نشان می دهد، اولی خانه ها و درختان حومه شهر، دومی آسمان خراش ها و ساختمان های اداری و سومی یک کارخانه است. کنار کارخانه فقط زمین خالی است. متن این است: “املاک چیست؟ املاک و مستغلات به عنوان مالکیت، زمین، ساختمان و حقوق هوا بر روی زمین، و حقوق زیرزمینی در زیر زمین. مسکونی، تجاری، صنعتی و زمین خالی تعریف می شود.”

اگر تا به حال گرفتار طوفان گرد و غبار شده اید، احساس ضربه خوردن از هر طرف را می دانید. اگرچه این یک رویداد هواشناسی نیست، خریدارانی که از افزایش قیمت ها ناامید شده اند ممکن است احساس کنند که در یک طوفان تورمی مسکن گرفتار شده اند. ما در این مقاله زمانی را صرف بررسی اثرات تورم بر بازار مسکن و نحوه واکنش شما به آن خواهیم کرد.

اگر قصد خرید یک خانه جدید در یک قطعه زمین بزرگ دارید، ممکن است نیاز داشته باشید که یک بررسی زمینی در مورد ملک انجام دهید تا بدانید واقعاً چه چیزی می‌خرید. درباره انواع مختلف نقشه برداری زمین و آنچه که آنها می توانند به صاحب ملک ارائه دهند بیشتر بیاموزید.

عمده فروشی املاک و مستغلات یک استراتژی است که در آن یک عمده فروش با فروشنده آن یک ملک را قرارداد می بندد و به نوبه خود قرارداد را به سرمایه گذار می فروشد. عمده فروشان با جستجوی ملکی با تخفیف برای قرارداد شروع می کنند. عمده فروشان اغلب به دنبال املاک مضطرب با قیمت کمتر از ارزش بازار می گردند. این املاک معمولاً به مقدار زیادی کار نیاز دارند و مالک اغلب انگیزه فروش دارد و علاقه ای به کار با یک مشاور املاک ندارد.

خرید ملک در قبرس شمالی 
این مطلب را هم بخوانید :   آیا خودروسازان از وجوه سپرده در حساب‌های وکالتی سود می‌برند؟
خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم 

فصلی بودن بر عواملی مانند موجودی (تعداد خانه های برای فروش) و قیمت خرید تأثیر می گذارد. در طول بهار، موجودی انبار فراوان است، اما رقابت بین خریداران ممکن است باعث افزایش قیمت ها شود. در مقابل، قیمت خانه ممکن است در طول زمستان کمتر باشد، اما موجودی معمولا محدود است. و بسته به آب و هوا، نقل مکان ممکن است دشوارتر باشد.

هدف این مقاله ابهام زدایی از اصطلاحات صنعت در عین روشن ساختن تمایز بین یک عامل املاک و یک دلال املاک است. در حالی که کارگزار در مقابل نماینده در معاملات معمولی املاک و مستغلات برای خریداران و فروشندگان معمولی زیاد مطرح نمی شود، هنوز مهم است که در صورت بروز هرگونه سوال یا پیچیدگی در معامله شما بدانید.

چرا خریدارانی که برای اولین بار خانه می کنند باید یک دوره آموزشی آنلاین بگذرانند؟

خرید خانه یک رویداد هیجان انگیز است، اما بسیاری از آمریکایی ها به دلیل عدم وجود گزینه های موجود در بازار املاک و مستغلات، در تلاش برای یافتن خانه رویاهای خود هستند. موجودی کم جوامع در سراسر کشور را آزار می دهد.

گاهی اوقات سرمایه گذاران می خواهند یک ملک سرمایه گذاری را پیش از موعد بفروشند. چه آنها نتوانند ملک را مدیریت کنند، چه پول خود را برای چیز دیگری بخواهند یا یک وضعیت اضطراری مالی داشته باشند، ممکن است ملک خود را با مستاجر در آن بفروشند. این به عنوان یک ویژگی کلید در دست شناخته می شود.

یک ملک ثانویه می تواند یک سرمایه گذاری عالی در آینده شما باشد. همچنین می تواند به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید و از زندگی روزمره دور شوید. اگر به خرید خانه دوم فکر کرده اید، در اینجا چند ملاحظه به همراه نکاتی برای شروع وجود دارد.

وقتی نوبت به جستجوی مسکن و تأمین مالی آنها می رسد، شایسته است که با آنها منصفانه رفتار شود. در حالی که امروزه بسیاری از ما این اصل را بدیهی می دانیم، اما همیشه آنقدر پذیرفته نشده است. در طول سال‌ها، تعدادی از قوانین با هدف تضمین و حمایت از حق برخورداری از فرصت‌های برابر مسکن، از جمله حقوق دیگر، وجود داشته است.

آیا همیشه آرزوی خرید خانه دریاچه را داشته اید؟ ممکن است بیدار شدن با صدای آب به آرامی هر روز از خواب بیدار شود، اما چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید خانه کنار دریاچه در نظر بگیرید.

بسیاری از خریداران خانه بر این باورند که دیگر نیازی به نماینده ندارند زیرا سایت های لیست املاک با کلیک یک دکمه در دسترس هستند. با این حال، یک نماینده فقط خانه ها را به شما نشان نمی دهد. آنها همچنین یک دارایی مهم در هنگام مذاکره در مورد بهترین قیمت هستند و به شما کمک می کنند تصمیم بگیرید چه مقدار را ارائه دهید. مشاوران املاک در بازار مسکن محلی شما متخصص هستند.

فشار زیادی با خرید خانه وارد می شود. و در یک بازار رقابتی املاک و مستغلات، همیشه این وسوسه وجود دارد که وقتی آن خانه عالی را پیدا کردید، سریع عمل کنید. متأسفانه، هنرمندان کلاهبردار اغلب از این سوء استفاده می‌کنند و یا خریداران بالقوه خانه را فریب می‌دهند تا برای املاکی که وجود ندارند، پول پرداخت کنند یا شرایط معامله را به اشتباه بیان می‌کنند.

در املاک و مستغلات، ارزیابی‌ها به دلایل متعددی برای فرآیند خرید خانه بسیار مهم هستند – به ویژه به این دلیل که به خریدار و وام‌دهنده مسکن اجازه می‌دهند در سرمایه‌گذاری مالی خود احساس اطمینان کنند. اما ارزیابی خانه چه چیزی را شامل می شود و چقدر می توانید انتظار داشته باشید که طول بکشد؟ در این مقاله ما اصول اولیه ارزیابی و همچنین عواملی را که ممکن است بر توانایی شما برای ادامه حرکت به جلو تأثیر بگذارند، بررسی خواهیم کرد.

در مقایسه با بسیاری از سرمایه گذاری های دیگر، به راحتی می توان زمین خام را به دست آورد. هزینه آن بسیار کمتر از زمین های توسعه یافته یا املاک تجاری یا مسکونی است. نگهداری آن چندان پرهزینه نیست. برخلاف مدیریت یک ساختمان، نیازی نیست که دائماً نگران تعمیرات یا به روز رسانی باشید. شما گزینه های متعددی با زمین خام در اختیار دارید. شما می توانید چیزی را در زمینی که به دست می آورید بخرید و نگه دارید، اجاره کنید یا حتی بسازید.

همانطور که نمایش های مجازی در صنعت املاک و مستغلات رایج تر شده است، حراج های آنلاین خانه نیز رواج یافته است. حراج آنلاین مشابه حراج سنتی است، اما به جای اینکه شخصاً یک خانه را پیشنهاد دهید، می توانید آن را از راحتی در خانه خود انجام دهید.

وام دهندگان هنگام خرید خانه خیلی بیشتر از چک حقوق شما را در نظر می گیرند. نسبت بدهی به درآمد (DTI) و توانایی شما در پرداخت وام مسکن بیشتر از میزان پرداختی شما در نظر گرفته می شوداگر ساعت‌ها صرف گشت و گذار در خانه‌ها به صورت آنلاین و حضوری کرده‌اید تا با هر یک از آنها فروشنده‌های دلخواه پیدا کنید، ممکن است به این فکر کرده باشید که به طور کلی از خرید خانه منصرف شوید و به جای آن تصمیم بگیرید که مکان خود را از پایین به بالا بسازید. ساختن خانه شخصی شما می تواند فواید زیادی داشته باشد، مهمترین آنها این است که شما فرصت دارید دقیقاً به آنچه می خواهید برسید و خانه ای رویایی بسازید که تمام موارد موجود در لیست “خواسته ها و نیازهای” شما را بررسی کند – به شرطی که توانایی مالی داشته باشید. آی تی.خرید خانه فقط یک خرید ساده نیست. همچنین انتقال قانونی اموال از یک نهاد به نهاد دیگر است. از آنجایی که جنبه حقوقی این معامله می تواند بسیار پیچیده باشد، گاهی اوقات برای خریداران یا فروشندگان خانه منطقی است (یا حتی ضروری است) که از وکیلی استفاده کنند که بتواند به نفع آنها باشد. در حالی که احتمالاً در حین کار برای بستن خانه خود با هزینه های بی شماری دست و پنجه نرم خواهید کرد.اگر صاحب خانه ای هستید که می خواهید راه خود را با ملک فعلی خود جدا کنید، چند انتخاب دارید: فروش یا اجاره آن. این یک تصمیم مهم است که می تواند بر امور مالی و درآمد احتمالی شما تأثیر بگذارد. بنابراین، کدام گزینه بهتر است؟ بستگی به وضعیت مالی شما دارد. در اینجا چیزی است که باید قبل از تصمیم به فروش یا اجاره خانه خود بدانید.قراردادهای زمین جایگزینی برای تامین مالی سنتی وام مسکن توسط فروشنده است. آنها معمولاً زمانی استفاده می شوند که خریداران تمایلی به دریافت وام مسکن از طریق بانک یا سایر مؤسسات وام مسکن ندارند. آنها همچنین ممکن است به دلیل وضعیت اعتباری خود یا سایر دلایل صلاحیتی نتوانند وام مسکن دریافت کنند. به همین دلیل است که قراردادهای زمین رشد کرده و پس از بحران وام مسکن 2007-2010 گزینه مناسبی در نظر گرفته شده است .