اردیبهشت 10, 1403

مقایسه ابعاد سایز لوله های کاروگیت با لوله های پلی اتیلن +{ قیمت به  روز 1401}

اتصال قیمت لوله کاروگیت به شرح زیرمی باشد: ۱- کوپلر و واشر دراین نوع از اتصال یک واشر در آخرین فرورفتگی لوله ی اول و واشر دیگر در اولین فرورفتگی لوله ی دوم گذاشته شده سپس لوله ها را از دوطرف داخل کوپلر سایز لوله های کاروگیت می نمایند. اتصال لوله های کاروگیت به شرح زیرمی باشد: ۱- کوپلر و واشر دراین نوع از اتصال یک واشر در آخرین فرورفتگی لوله ی اول و واشر دیگر در اولین فرورفتگی لوله ی دوم گذاشته شده سپس لوله ها را از دوطرف داخل کوپلر می نمایند. از این رو شرکت ما ارائه کننده لوله کاروگیت سایز ۱۲۰۰ می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به کشورهای دیگر نیز صادرات می شود. جنس لوله کاروگیت فاضلاب یا همان لوله پلیاتیلنی فاضلاب همانطور که از نام آن پیداست از پلیاتیلن است و بهدلیل مزایا و ویژگیهایی که جنس این لولهها دارد در صنعت آبوفاضلاب نیز کاربرد فراوان دارد از جمله این مزایا میتوان سطح صیقلی آنها برای جلوگیری از رسوبگذاری زیاد و گاهی کاهش رسوب گذاری را برشمرد. لوله های بتنی مسلح تولید شده این کارخانه بر طبق استاندارد های رایج بین المللی از جمله استاندارد DIN , BS , ASTM تولید و عرضه میگردد. از دیگر روش هایی که تولید کنندگان لوله کاروگیت به عرضه محصولات خود می پردازند توزیع لوله در مغازه هایی است که در کار فروش لوله و اتصالات مربوط به آن است که در هر شهری دایر می باشند.

 

به مرور زمان و با پیشرفت در صنعت پلی اتیلن و پلیمر و همچنین با تولیدپلی اتیلن PE100 دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و پلی اتیلن PE80 درحال از رده خارج شدن میباشد. پلی اتیلن دارای گرید های مختلفی است به عنوان مثال : X3 – X5 – B13 – 0035 – 0075 که هریک از این گرید ها در صنایع پلاستیک سازی کاربرد دارد و نوع مصرف آن متفاوت میباشد به عنوان مثال : X3 در خط لوله کاربرد داشته و B13 در صنایع بادی کاربرد دارد مواد HDPE و LDPE از دیگر انواع پلی اتیلن هستند که ساختار سخت و نرم دارند. 1- لوله های کاروگیت جهت انتقال پساب فاضلاب و یا استفاده در تونل سازی پل سازی ها و یا استفاده روکش کابلهای فشارقوی استفاده می شود. زیرا کیفیت و میزان استحکام نیز از مهم ترین خصوصیاتی است که باید در این لولهها ببینید. ویژگی های فنی لوله کاروگیت سبب شده تا فروش آن نیز بازار بیشتر از گذشته افزایش یابد. علاوه بر تولید و فروش لوله، پلیمر گلپایگان گزارش آزمونها و اطلاعات فنی محصولات خود را در صورت نیاز به مشتری ارائه میدهد تا افراد بتوانند با اطمینان خاطر از این شرکت خرید کنند.

این مطلب را هم بخوانید :   آیا واقعا کنکور آسان است؟

در لوله کاروگیت منعطف بودن، دوام زیاد، قیمت مقرون به صرفه، سبکی و حمل راحت جزء برترین ویژگی های این ابزار ارزشمند است. طراحان کارفرمایان و پیمانکاران هنگام انتخاب جنس لوله ها به استحکام ، دوام طولانی مدت و صرفه اقتصادی توجه دارند. استحکام، دوام و روش نصب آسان لوله و اتصالات پلی اتیلن در این تصمیم گیری بسیار مؤثر بوده است. لولههای دوجداره کاروگیت پارس اتیلن کیش همگی با رنگ و ظاهری متفاوت تولید میشود و همگی آنها دارای نواری ( رپینگ ) در قسمت کوپلر آن هستند که مانع دوپهن شدن آن و در نتیجه از خروج و نشت آب جلوگیری میکند و همچنین استقامت لوله و طول عمر آن بسیار افزایش مییابد. پلی اتیلن های سنگین HDPE دارای استحکام بالا و زنجیره های پیوسته می باشد. کف ترانشه جهت لوله گزاری پلی اتیلن چگونه باید باشد؟ هنگام طراحی خط لوله تعیین عمق ترانشه توسط طراح با درنظر گرفتن خواص لوله ، سایز لوله ، شرایط محلی مانند نوع و تراکم خاک و شرایط بارگزاری استاتیک و دینامیکی انجام میشود بطور کلی هنگامی که لوله از زیر مناطق پر ترافیک عبور کند حد اقل ضخامت پوشش بالای تاج توتو 600م م باشد و با اطمینان حاصل شود که عمق نصب بیشتر از عمق یخ زدگی محلی است این ارتفاع در حالت غیر ترافیکی باید بین 100 م متا 200م در نظر گرفته شود.

 

و سطح خارجی شیاردار لوله نیز سبب افزایش مقاومت لوله در برابر فشار خاک می شود. لوله کاروگیتسایز 315 یکی از لوله های بسیار پرکاربرد در بین لوله های دو جداره کاروگیتی است که اکثرا برای انتقال فاضلاب در خیابان های 20 متری استفاده شده و می توان در عمق 7 متری خاک نیز دفن گردد که البته در نوعی که با مقاومت مکانیکی و حلقوی 64 کیلو نیوتنی تولید می گردد امکان دفن لوله در عمق های بیشتر نیز هست. ناب زیست در ادامهی مسیر فعالیت خود، علاوه بر حضور موفق در بسیاری از پروژه های عمرانی و صنعتی بزرگ کشور، مسیر صادرات گسترده به کشوره های همسایه را نیز در پیش گرفت. مقاومت مکانیکی حلقوی یا فشار کاری که لوله های کاروگیت می توانند تحمل کنند به شکل 8، 16، 31.5 و 64 کیلو نیوتن بر مترمربع متغیر است اما در نوع اسپیرال 16 و 31.5 و 64 کیلونیوتن بر مترمربع می باشد. در روش هایی که فشار آب بیش از ۱ اتمسفر برآورد می شود، آبیاری های تحت فشار می گویند.پلی اتیلن و انواع لوله های آن بهترین لوله ها از لحاظ کاربرد برای انتقال آب فشار بالا یا آبیاری تحت فشار است (لوله های PE100 بهترین نمونه این لوله ها هستند).از نمونه های آبیاری تحت فشار می توان به آبیاری تحت فشار بارانی اشاره داشت.

این مطلب را هم بخوانید :   شرکت طراحی سایت در کرج

 

لوله پلی اتیلن از مزایایی اعم از سهولت بارگیری، حمل و نقل آسان به دلیل وزن نسبتاً پایین، نصب سریع و آسان، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر سایش، مقاومت و واکنش عالی در برابر مواد شیمیایی، جریان پذیری عالی سیال در داخل لوله، اتصال پذیری راحت، انعطاف پذیری بسیار بالا و دارا بودن اتصالات متنوع بهره میبرد که موارد ذکر شده برخی از خواص و مزایای لوله پلی اتیلن میباشد. لولههای پلی اتیلن در ایران بر اساس استاندارد INSO 14427-2 موسسه استاندارد ملی ایران تولید میشوند و جدول موجود در این استاندارد مرجع تولید و کنترل کیفیت در آزمایشگاه میباشد. امروزه سیستمهای لوله کشی پلی اتیلن در اکثر پروژههای آتش نشانی، پروژههای فشار قوی انتقال آب و سیستمهای انتقال فاضلاب شهری، صنعتی و روستایی، پروژههای مخابراتی، کاورینگ کابل و همینطور انتقال گاز طبیعی در محیطهای صنعتی و شیمیائی مورد استفاده پروژههای کوچک و بزرگ قرار دارد. در پنجاه سال گذشته این صنعت با پیشرفتهائی که در زمینه تولید انواع لولههای پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن داشته است خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای لولههای فلزی ،PVC ، GRP و چدنی مطرح نموده است و توانسته است در اکثر موارد به عنوان جایگزین این قبیل لوله ها خود را مطرح نماید، مدیران پروژههای اجرائی در اکثر مواقع راضی شدهاند که این جایگزینی ( لوله پلی اتیلن با دیگر لولهها ) را بپذیرند.

 

تولید لوله پلی اتیلن با بالاترین کیفیت ممکن، قابل اطمینان بودن محصولات بواسطه نظارت سخت گیرانه و مدیریت هوشمند فرایند (IMS) تولید محصولات، لوله پلی اتیلن را به بهترین انتخاب در پروژههای گوناگون بدل کرده است. چگونه عمق ترانشه را جهت لوله گزازی پلی اتیلن طراحی کنیم؟ با این حال، اگر فنداسیون مناسب برای لوله در عمق مورد نظر در دسترس نباشد، حفاری اضافی مورد نیاز خواهد بود. اگر شما قصد خرید لوله پلی اتیلن ۸۰۰ کاروگیت را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن از مرکز پخش این لوله ها می باشد. قبل از اینکه لوله بخاری هارو نصب کنید حتما یه سری به پشت بام یا محل خروج دود بزنید چون ممکنه از قبل پرنده ای اونجا لونه کرده باشه و با یک تست ساده از باز بودن مسیر لوله ی سیمانی مطمعن بشید، به این صورت که از داخل منزل یک شعله کبریت رو داخل لوله سیمانی روشن نگه دارید و اگر شعله سمت پایین متمایل شد مسیر لوله باز است و مشکلی نیست اما اگر به سمت باال متمایل شد باید مسیر لوله رو مجدد چک کنید که این مورد باید جزو استاندارد های ساخت یک منزل باشه که از لوله سیمانی های یک تیکه و مرغوب استفاده بشه تا موجب گرفتگی مسیر دود خروجی نباشه!

این مطلب را هم بخوانید :   فریلنسر کیست؟ مقایسه کار فریلنسری و کارمندی [مزایا و معایب]

 

تنوع تولید این لوله با اتصالات مربوطه، بخش عمده ای از انتقال فاضلاب را در کشور به عهده دارد. جهت اتصالات لوله های کلافی معمولا از اتصالات پیچی و یا اورینگی استفاده می شود سه راه پیچی- زانو پیچی – رابط کمر بند از عمده ترین اتصالات لوله های پلی اتیل می باشند در پروژه های عمرانی جهت انشعاب گیری از اتصالات و شیر الات استفاده می شود. لولههای اسپیرال کاروگیت عمده ترین تولیدات لولههای قطور کاروگیت را به خود اختصاص می دهند. از عمده مزایای لوله های پلی اتیلن قیمت مناسب و- حمل آسان – نصب آسان و استفاده از تجهیزات جانبی بر روی آن می باشد. خرید عمده لوله های کاروگیت قزوین در سایز های مختلفی امکان پذیر می باشد. البته باید توجه داشته باشید که در سیستم فروش آنلاین لوله پلی اتیلن شما باید کلیه این اعتبارنامهها را ار فروشنده باید دریافت کنید. تولید و در دسترس می باشند.HDPE و LDPE لوله های پلی اتیلن در دو نوع یا لوله های هایدنسیتی لوله های سختی هستند که جهت انتقال آب در فشارهای بالا HDPE لوله های استفاده می شوند. پلی اتیلن های HDPE یا های دنسیتی موادی هستند که معمولا در خطوط اکسترودر قابلیت تولید داشته و جهت تولید لوله های پلیمری استفاده می شوند.