[اینفوگرافی]: ریبرندینگ (Rebranding)، چرا و چه زمانی؟

[اینفوگرافی]: ریبرندینگ (Rebranding)، چرا و چه زمانی؟

در مقاله «بازسازی برند یا ریبرندینگ چیه»، گفتیم که:

ریبرندینگ (Rebranding)، یعنی تغییر دادن ظاهر برندتون، و یا کلا تغییر دادن حسی که مخاطبان شما نسبت به برندتون دارن، که این کار با هدف ایجاد فرق با رقبا انجام می شه.

حال در این اینفوگرافی از سری مقالات برندینگ، این ۳ موضوع رو بررسی و بررسی می کنیم:

  • به چه دلیل ریبرندینگ؟
  • بعضی از المان های بازسازی در ریبرندینگ
  • (و از همه مهم تر) چه زمان هایی لازمه تا برندمون رو بازسازی کنیم؟

با همراه باشین:

اینفوگرافی ریبرندینگ
اینفوگرافی ریبرندینگ

این اینفوگرافی، تعریف ریبرندینگ و زمان هایی رو که لازمه به بازسازی برند بپردازیم معرفی کرده بود. پیشنهاد می کنیم سری به مقاله ی «بازسازی برند (Rebranding) در ۱۰ قدم» هم بزنین، تا با چگونگی اجرای پروسه ریبرندینگ هم آشنا شید.

  • Follow

پاسخ دهید