[اینفوگرافی]: دیجیتال مارکتینگ در گذر زمان

[اینفوگرافی]: دیجیتال مارکتینگ در گذر زمان

دیجیتال مارکتینگ دنیای عجیبی داره! همه چیز با سرعت خیلی بالایی در حال تغییره. تغییراتی مثل:

  • تغییر سلیقه مخاطبان
  • ظهور شبکه ها و رسانه های اجتماعی جدید
  • تغییرات در قوانین و الگوریتم های گوگل
  • اشباع شدن بعضی از شبکه های اجتماعی
  • مهاجرت یهویی به وردپرس
  • و…

در این اینفوگرافی از سری مقالات اینفوگرافی دیجیتال مارکتینگ، نگاهی کلی به تاکتیک ها، کانال ها و روش هدف دار های دیجیتال مارکتینگ می اندازیم. منبع آمار و ارقام این اینفوگرافی، وب سایت های Hubspot، Statista و Digital Marketer می باشه.

با «دیجیتال مارکتینگ با گذشت زمان» همراه باشین.

دیجیتال مارکتینگ با گذشت زمان

متن اینفوگرافی:

۱) گذشته:

  • تاکتیک ها:

    ← ۷۰ درصد از صاحبان کسب و کارا، از تولید مقالات، به عنوان اصلی ترین روش بازاریابی استفاده می کردن.

    ← ۵۸ درصد بازاریابان از تصاویر و ویدیو واسه بازاریابی برند خود استفاده می کردن.

    ← ۹۱ درصد بازاریابان، از تولید محتوا در «وب سایت» به عنوان اصلی ترین تاکتیک خود استفاده می کردن.

  • کانال ها:

    ← ۷۶ درصد از وب سایت ها استاتیک بودن.

  • روش هدف دار های بازاریابی:

    ← به کار گیری ربات ها و برنامه های مقاله نویسی، که رابطه لازم رو با مخاطب برقرار نمی کردن.

۲) حال:

  • تاکتیک ها:

    ← ۹۷ درصد از لینک های بلاگ ها داخلی هستن.

    ← ۶۴ درصد از بازاریابان، از وبلاگ ها واسه معرفی کسب و کارشون استفاده می کنن.

    ← ۹۷ درصد از بازاریابان، وبلاگ ها رو با ارزش ترین محتوا واسه بازاریابی خود می دانند.

    ← ۳۳ درصد از بازاریابان، از اینفوگرافی واسه انتقال پیامشان استفاده می کنن.

    ← ۴۴ درصد از بازاریابان، از اسلایدرهای عکس واسه انتقال پیامشان استفاده می کنن.

    ← ۸۷ درصد آژانس های بازاریابی، ویدیوها رو محبوب ترین حالت محتوایی می دانند.

    ← ۲۱۱ میلیون آمریکایی در سال ۲۰۱۵، ویدیوهای آنلاین تماشا کرده ان.

  • کانال ها:

    ← بیشتر از ۹۰ درصد وبلاگ نویس ها از فیس بوک استفاده می کنن.

    ← بیشتر از ۵۳ درصد شرکت ها، مشتریان شون رو به کمک توییتر می پیدا کنن.

    ← ۳۴ میلیون بازدید متفاوت از پینترست شده.

  • روش هدف دار های بازاریابی:

    ← ۲۰ درصد از کاربران گوگل، به دنبال کار و کاسبی های محلی و نزدیک خود می باشن!

۳) آینده:

  • تاکتیک ها:

    ← ۹۷ درصد از بازاریاب های برنده های معروف، از اَپ های موبایل، واسه بازاریابی استفاده می کنن (بازاریابی موبایلی).

    ← ۷۶ درصد از مشتریان، از بازی های موبایلی استفاده می کنن.

  • کانال ها:

    ← بیشتر از ۲۵۰ میلیون حساب گوگل پلاس وجود داره.

    ← به دست آوردن یافته های بهتر در موتورهای جست و جو با گوگل پلاس

    ← بازخورد بهتر محتوا و مفاهیم شخصی سازی شده

  • روش هدف دار های بازاریابی:

    ← تمرکز بیشتر بر محتوای مناسب واسه تلفن های هوشمند

    ← سفارشی سازی محتوا، کلید موفقیت هستش!

  • Follow

پاسخ دهید