[اینفوگرافی]: تحلیل زیگزاگی در بازاریابی و تبلیغات

همونجوریکه در گفتیم، اگه بخواین شما متفاوت از بقیه باشه و توانایی جلب توجه رو واسه مخاطب شما داشته باشه، باید از استفاده کنین. اما روش کار تحلیل زیگزاگی چیجوریه؟ در این با همراه باشین تا با مراحل انجام تحلیل زیگزاگی آشنا شید. در آخر، روایتی رو از آقای بری کالن می خوانیم که چیجوری از تحلیل زیگزاگی واسه مشتری خود استفاده کرده.

[اینفوگرافی]: تحلیل زیگزاگی

شنا در آب های نامعلوم

آژانس ما تحلیلی زیگزاگی در نشریه ی علاقه مندان به غواصی انجام داد. تموم آگهی ها از جمله آگهی مشتری ما مثل هم بودن. یه عکس آبی رنگ از یه غواص در زیر آب در حال دیدن یه ناحیه یا یه جونور. (حتی در سرمقاله هم از عکس بزرگی با همین مضمون استفاده شده بود). مقدار کلمات کم بود، فقط فهرستی از مشخصات فنی. هیچی شاخصی نبود.

به خاطر همین ما یه آگهی با رنگ زمینه ای متفاوت درست کردیم. قرمز، زرد، صورتی، پرتقالی و بنفش. یه تصویر کوچیک از فضای نه خیلی عادی زیر دریا در کنار متنی ماجرایی و تیتری مهیج قرار دادیم. نوشته ها مطالبی واقعی بودن و همه از امتیازات یه وسیله تنفس در زیر آب در شرایط سخت، مانند کشف طولانی ترین غار زیر دریا می گفتن. آگهی مورد توجه قرار گرفت، چون با آگهی بقیه متفاوت بود.

  • Follow

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *