انتظاراتی که باید از مدیر برند خود داشته باشیم

انتظاراتی که باید از مدیر برند خود داشته باشیم

چه یه باشین (یا می خواهید بشوید) و چه شخصی که یه مدیر برند رو استخدام کرده (یا می خواهد استخدام کنه)، باید باید با وظایف مدیر برند آشنا شید.

اگه اینطوریه، جای درستی اومده اید! با این مقاله از Modir TV همراه باشین:

وظیفه اصلی مدیر برند اینه که بر همه فعالیت های یه شرکت نظارت کنه، طوری که همه اون ها هم جهت با اهداف، هویت و ارزش های برند باشه؛ و هیچ پیامی مخالف با این موارد، به مخاطب ارسال نشه.

وظایف مدیر برند:

  • تحقیقات بازار، رصد کردن وضعیت بازار، شناسایی بازارهای مناسب واسه ورود
  • نظارت بر پروسه برندسازی
  • نظارت بر قیمت گذاری اجناس و خدمات برند و بررسی اندازه سود احتمالی (مقاله روش های قیمت گذاری به شما کمک می کنه.)
  • انتخاب یا نظارت بر انتخاب نام واسه محصول، خدمات، کمپین ها و…
  • نظارت بر طراحی بسته بندی محصول (Packaging)، شامل اندازه، رنگ بندی، فونت ها و بقیه المان های چشمی
  • نظارت بر تیزرهای تبلیغاتی تلوزیونی، تبلیغات در روزنامه، مجله، ایمیل مارکتینگ، وب سایت ها و وبلاگ ها، استندهای تبلیغاتی، بنرهای تبلیغاتی، تابلوهای تبلیغاتی و کلا هر نوع آگهی تبلیغاتی که واسه برند است.
  • هماهنگی با طراحان گرافیکی، Video Makerها، کپی رایترها، بخش چاپ و…
  • نظارت بر همه نوشته ها و شعارهای تبلیغاتی و هر نوع نوشته که مخاطبان برند می بیننن.
  • نظارت بر ادبیات و لحن پیام ها (کلا هر پیامی که مخاطب از تبلیغات، محصول و… برند می بیند و می خواند و می شنود و…).
  • نظارت بر چگونگی پخش محصول و باخبر شدن از عکس العمل های جور واجور مشتری ها نسبت به چگونگی عرضه محصول

  • Follow

پاسخ دهید