اصول بازاریابی – اصل ۸: یک آگهی، یک ایده

اصول بازاریابی – اصل ۸: یک آگهی، یک ایده

واسه یه شخص عادی کمتر از نیم ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیره به آگهی شما توجه کنه یا نکنه؛ یعنی اینکه، جذاب ترین موضوع رو به گونه ای به کار ببرین تا اولین چیزی باشه که دیده یا شنیده می شه. با همراه باشین.

مردم دیگه نمی خونن، نگاهی سطحی می اندازند. در مورد چگونگی ی باز کردن ایمیل خودتون فکر کنین. ببینین چیجوری کانال های تلویزیون رو همیشه تغییر می بدید یا یه مجله رو چیجوری به سرعت فقط ورق می زنید.

تحقیقات نشون می دهد حتی وقتی تصمیم گرفتید به یه آگهی توجه کنین، هنوزم اون رو سطحی می خونید تا به نقطه ی مورد علاقه برسین، اول تیتر یا تصویر اصلی، بعد عکس های جانبی و توضیحات عکس، بعد لوگو یا شعار تبلیغاتی؛ اونم اگر این ها جذابیت داشته باشن؛ اون وقت متن اصلی آگهی رو می خونید.

مردم سطحی می خونن تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنن، یا بهتر بگیم! حال و حوصله اش رو ندارن!

ارائه ی فهرست بلندی از نقطه نظرات واسه خوانندگان یا بینندگان کار نادرستیه؛ هر آگهی فقط باید یه ایده ی اصلی داشته باشه.

  • Follow

پاسخ دهید