ابتکار رستوران‌های ژاپنی برای فروش غذا+عکس

رستوران های ژاپنی برای ترغیب مشتریانی که از ویترین به درون رستوان ها نگاه می کنند، ماکت هایی از جنس پلاستیک و شبیه به غذاهای موجود در منوی رستوان خود را در درون ویترین قرار می دهند تا با وسوسه کردن مشتریان، آنها را قانع به خوردن غذا کنند.

این اقدام که در کشور ژاپن، “سامپورو” نام دارد در سال ۱۹۱۷ در این کشور رایج شده و در ابتدا هدف اصلی آن این بود که مشتریان و گردشگران خارجی که غذاهای ژاپنی را نمی دانند و حتی نمی توانند منوی غذاها را که به زبان ژاپنی نوشته شده بخوانند، با نشان دادن این ماکت های پلاستیکی به فروشنده، منظور خود را در مورد غذای مورد نیاز خود اعلام کنند.

این روش هنوز هم در کشور ژاپن بسیار رایج بوده ولی اکنون صاحبان رستوران های ژاپنی تلاش می کنند تا زیباترین ماکت های ممکن را از غذای خود تهیه کنند تا با این کار بهتر بتوانند مشتری برای رستوران خود جذب کنند.

ابتکار رستوران ژاپنی برای فروش غذا

ابتکار رستوران ژاپنی برای فروش غذا

غذاهای ژاپنی

ابتکار رستوران ژاپنی برای فروش غذا

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *