فروردین 10, 1403

اجاره خودرو در کیش

اجاره ماشین در کیش پیچیدگی خاصی ندارد. وجود مدارک شناسایی و گواهینامه معتبر اصلی‌ترین مدرکی است که همه شرکت‌های کرایه ماشین در کیش از شما درخواست می‌کنند
پرداخت مبلغ نقدی حدود ۲۰۰ هزار تومان بابت ضمانت جرائم رانندگی احتمالی؛ و یک چک حدودا ۵ میلیون تومانی (یا معادل نقدی آن) برای ضمانت به سلامت برگرداندن خودرو، از جمله مهم‌ترین مواردی است که برای اجاره ماشین در کیش باید همراه خود داشته باشید
با وجود این مدارک شما می‌توانید بنابر نیاز و علاقه خود، خودروی مدنظر برای اجاره را انتخاب کرده؛ و آن را در فرودگاه و یا هتل محل اقامت خود تحویل بگیرید.

همچنین اجاره ماشین در کیش با سفته و اجاره ماشین در کیش بدون ودیعه شرایطی است که شرکت های اجاره دهنده خودرو برای مشتریانشان در نظر می گیرند.

طبیعی است که پس از تحویل خودرو، در صورت عدم وجود خسارت و خلافی، مبالغ نقدی و ضمانت شما بازگردانده می شود.

در نهایت توجه داشته باشید که هزینه‌های اجاره ماشین در کیش بنابر مدل و قیمت ماشین متفاوت است؛ و مبلغ ذکر شده بر مبنای اجاره یک روزه (۲۴ ساعته) تعیین می‌شود.

به صورت تخمینی هزینه اجاره خودرو را از روزانه ۲۰۰ هزار تومان برای خودروهای معمول تا حدود ۲ میلیون تومان برای خودروهای لوکسی مثل مازراتی، بوگاتی و… در نظر بگیرید.

مزایای اجاره خودرو در کیش

مهم‌ترین مزیت اجاره ماشین در کیش راحتی در رفت و آمد است. در روزهای سفر احتمالا روزانه چند بار از هتل خارج شده و به قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش باید مسافتی را طی کنید. البته حمل و نقل عمومی، به‎خصوص تاکسی‌های تلفنی کیش، خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند؛ اما اجاره خودرو می‌تواند شرایط آسوده‌تری را برای شما فراهم کند. اگر سفر به کیش را با خانواده و یا گرو‌ه دوستان تدارک دیده باشید؛ اجاره یک خودروی ون می‌تواند تا حدود زیادی در هزینه‌های رفت و آمد شما صرفه‌جویی کند
مزیت دیگر اجاره ماشین در کیش لذت بردن از رانندگی در جاده‌ها و معابر جزیره با یک ماشین لوکس و مدل بالا است. لذتی که احتمالا در شهر محل سکونت شما به راحتی ممکن نیست
در نهایت تنها عیب اجاره خودرو در کیش ممکن است حساسیت‌های ناشی از حفظ سلامت خودرو باشد؛ که این مسئله نیز با توجه به بیمه بودن خودرو، جای نگرانی ندارد

این مطلب را هم بخوانید :   چگونه با قانون جذب به اهدافمان دست پیدا کنیم ؟

حداقل زمان اجاره خودرو در کیش چقدر است؟
شما می‌توانید بصورت ساعتی، روزانه و یا ماهانه اقدام به رنت خودرو کنید.

اجاره خودرو در کیش چقدر هزینه دارد؟
اجاره ماشین در جزیره کیش از ۴۰۰هزارتومان شروع می‌شود.

اگر در جزیره کیش تصادف کنیم، شرایط بیمه و پرداخت خسارات چگونه است؟
این موضوع بستگی به نوع بیمه و قراردادی که با شرکت اجاره خودرو عقد می‌کنید دارد. اما بیمه هزینه تصادفات را می‌پردازد.

جهت اجاره خودرو در کیش چه مدارکی لازم است؟
کارت ملی + گواهینامه رانندگی + چک یا وجه نقد به مبلغ ۵میلیون تومان جهت ضمانت

لذت اجاره آنلاین ماشین در کیش

سفر به کیش معمولا با اهداف توریستی انجام می‌شود. در نتیجه سفری است که دوست دارید در آن حداکثر لذت را تجربه کنید.

پرواز آسان، هتل خوب، تفریحات متنوع و البته حمل و نقل ساده، شاید اولین نیازمندی‌های یک سفر جذاب باشد.

اجاره خودرو در کیش علاوه بر همه این موارد، لذتی وصف نشدنی را از تجربه رانندگی با بهترین خودروهای روز جهان در اختیار شما می‌گذارد.

به دلیل قوانین مرتبط به مناطق آزاد تجاری و تعیین جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، ورود کالاهای گوناگون، از جمله خودرو به جزیره کیش مشمول مالیات گمرکی نمی‌شود.

در نتیجه قیمت خودروهای روز دنیا در این جزیره کمتر از نصف آن در سایر شهرهای ایران است. همین ویژگی باعث شده است که شما بتوانید با قیمتی مناسب خودرویی لوکس و جذاب را برای گشت‌های درون شهری خود اجاره کنید.

همین‌طور این ویژگی کمک می‌کند تا اجاره ماشین ارزان در کیش ممکن شود. تجربه رانندگی با یک خودروی متفاوت و گشت و گذار در نقاط دور و نزدیک جزیره کیش، قطعا می‌تواند سفری متفاوت را برای شما فراهم کند.

این مطلب را هم بخوانید :   شال و روسری مناسب هر فصل